دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی + زندگی شخصی - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی اشکان خطیبی

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : جمعه 21 ژوئن 2019

بیوگرافی اشکان خطیبی

بیوگرافی اشکان خطیبی

 جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (اشکان خطیبی) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود اهنگ های اشکان خطیبی




متن بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1358 در تهران ( بازیگر ، مجری و خواننده ) است.

در یک خانواده هنری در سرآسیاب ملارد در استان البرز به دنیا آمده است، پدرش به شعر و ادبیات و مادرش به تمام کارهای هنر علاقمند بود. تنها یک برادر بنام عرفان دارد که هر دو از کودکی در موسیقی تعلیم دیده اند. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگری و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده می باشد و تدریس هم می کند.

بیوگرافی اشکان خطیبی

در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال 1377 وقتی 19 ساله بود یک بند موسیقی به نام باند آپولون را تشکیل دادند. سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاترها ادامه دادند.

علاقه ای به بازیگری نداشته و علت ورودش به این حرفه بخاطر پول بود. از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال 77 معرفی شد در این فیلم بازی کردم که پخش نشد، بعد از آن تئاتر را حرفه ای پیگیری کرده است. در نهایت یکسال بعد (1378) با سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری وارد قاب تلویزیون شد و از سال 83 هم با فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک در سینما روی پرده رفت.

بیوگرافی اشکان خطیبی

او تاکنون 2 بار ازدواج کرده است. رستورانی به نام نعنا دارد.

اشکان خطیبی در سال 91 در برنامه گپ رامبد جوان در پاسخ به سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت: با او سال ها دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال 94 به جدایی و طلاق کشیده شد.

آقای خطیبی برای بار دوم در بهمن سال 1395 در 37 سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی 30 ساله را در برنامه خندوانه رسانه ای کرد. آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین سلطان فوتبال ایران است که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود.

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

آقای خطیبی دو سال مدیریت پردیس سینمایی چارسو بود و سرپرستی یک گروه موسیقی بنام ترافیک را نیز تا سال 96 برعهده داشت. او پیانو، ویولن، گیتار و گاهی هم ساز دهنی می نوازد. این مجری و بازیگر در سال 96 بعنوان یکی از 4 داور در برنامه خنداننده شو خندوانه رامبد جوان در استعدادیابی چهره های نوظهور استندآپ حضور دارد.

بیوگرافی اشکان خطیبی

خطیبی در روزهای منتهی به نوروز 99 موزیک ویدویی بنام دستاتو بده من را با گروهی از دوستان خود انتشار دارد که استقبالی بی نظیری از آن شد.

بیوگرافی اشکان خطیبی و همسرش

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 1 - در انتظار بررسی : 44
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

administrator
سودابه
دوشنبه , 13 جولای 2020
پاسخ

مطالب عالی مفید خلاصه