دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی حسین سلیمانی + دانلود آهنگ ها و دکلمه ها - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی حسین سلیمانی

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : شنبه 21 می 2016

بیوگرافی حسین سلیمانی

بیوگرافی حسین سلیمانی

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (حسین سلیمانی) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

حسین سلیمانی




متن بیوگرافی حسین سلیمانی

حسین سلیمانی متولد 30 شهریور 1363 در تهران (بازیگر، خواننده و ترانه سرا) است. دانشجوی انصرافی رشته شیمی است، دبیرستان ریاضی فیزیک خوانده و در کنکور رتبه 26 آورده بود و شباهت زیادی به جانی دپ بازیگر آمریکایی دارد.علاوه بر بازیگری در زمینه‌ های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردانی، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌ سرایی نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی حسین سلیمانی

حسین سلیمانی وقتی تنها 14 ساله داشت با فیلم مهر مادری وارد عرصه بازیگری شد، در مورد نحوی انتخاب خود برای این فیلم می گوید : مثل همه خردسالانی که علاقمند به بازی در آن فیلم بودند تست دادم و از بین سه هزار داوطلب قرعه به نام من درآمد و توانستم با همراهی و راهنمایی های کمال تبریزی و فاطمه معتمد آریا کاراکترم را آن طور که کارگردان می خواست بازی کنم.

بیوگرافی حسین سلیمانی

زمانی که مهر مادری را کار کردم مستاجر بودیم و در یک اتاق کوچک اجاره‌ای زندگی می‌ کردیم و صاحبخانه‌ مان هم معتاد بو پدرم هم یک ماه قبل آن فوت کرده‌ بود. وقتی در مهر مادری پذیرفته شدم هزارتا نقشه برای دستمزد 180 هزار تومانی آن ریخته‌ بودم. ما تا به حال آن‌همه پول یک‌جا ندیده‌ بودیم (سال 76)، با خودم فکر کرده‌ بودم با آن پول می‌توانم 7 تا موتور براوو بخرم اما در نهایت بخشی از آن را برای مادرم خرج کردم، یک تلویزیون رنگی گرفتم، به علاوه یک فرش سبز 24 هزارتومانی. بعدا با جایزه‌ای که برای مهر مادری گرفتم توانستم برای او خانه هم بخرم.

بیوگرافی حسین سلیمانی

الان علاوه بر بازیگری ترانه هم می‌ نویسد و اگر شرایطش مهیا باشد برای اجرا به آهنگساز یا خواننده‌ای واگذار می‌ کند از جمله رضا صادقی؛ امیرحسین مدرس و محمدرضا مقدم همکاری داشته است.

بیوگرافی حسین سلیمانی

به فوتبال علاقه دارد و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و چندین عنوان قهرمانی برون مرزی هم با این تیم بدست آورده است و به شدت طرفدار تیم پرسپولیس می باشد.

بیوگرافی حسین سلیمانی

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 45
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.