دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی حمید حامی و زندگی شخصی + دانلود آهنگ های حمید حامی

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی حمید حامی

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : شنبه 27 ژوئن 2020

بیوگرافی حمید حامی

بیوگرافی حمید حامی

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (حمید حامی) در رسانه پروا موزیک با ما همراه باشید




متن بیوگرافی حمید حامی

حمیدرضا حامی متولد 14 خرداد 1355 در تهران، (خواننده) است. دیپلم تجربی دارد، او تحصیلات خود در کلاس های دکوراسیون جهاد دانشگاهی را به دلایل نامعلومی نیمه تمام رها کرد، می گوید : پدر و مادرم صدای خوبی در خواندن داشتن و صدایش را از آنها به‌ ارث برده است. یکی از اصلی‌ ترین دلایل دور شدن او ، افت صدایش بود.

بیوگرافی حمید حامی

به صورت حرفه ای در سال 1377 با خواندن تیتراژ فیلم فالگیر خوانندگی را شروع کرد و اولین آلبوم خود را با نام حامی در سال 1379 انتشار داد. قبل از اين‌ كه شروع كنم به حرفه‌ ای خواندن با پيام میر جعفری كه هم محله‌ اي مان بود آشنا شدم، او  نوازنده پيانو بود و الان هم در ارمنستان مشغول تحصیل موسیقی است. او در آن دوره مرا با رضا اردلان آشنا كرد، ايشان در سينما صدابردار و صداگذار هستند و همين آشنايي باعث شد من قطعه با صداي بی صدا را درسال 73 بخوانم كه در يك مجموعه تصويری که نمی‌ دانم پخش ‌شد یا نه استفاده شد. بعد از ‌آن هم رفتم سربازی و در آنجا با برادرزاده علي‌ شاه‌ حاتمی، كارگردان آشنا شدم كه ايشان هم مرا به فريبرز لاچينی معرفی كردند ولي اولين كاری كه به صورت حرفه‌ای خواندم براي فيلمي به نام فال ‌گير كه آهنگسازش علی راست‌ گفتار بود.

بیوگرافی حمید حامی

بهترین کنسرت عمرش از نظر خودش : اولين كنسرت زنده‌ ام با اركستر در مراسمي در سال 78 بود كه من به همراه حميد خندان و حميد طالب‌ زاده این برنامه را اجرا كرديم، آن موقع اركستر من همه بچه‌ های شمال بودند كه بعدها همگی از نوازنده‌ هاي بزرگی شدند، آن زمان آن‌ ها همه نوجوان بودند.

بیوگرافی حمید حامی

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 45
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.