دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی حمید صفت - دانلود تمام آهنگ های حمید صفت - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حمید صفت

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : پنج‌شنبه 13 سپتامبر 2018

بیوگرافی حمید صفت

بیوگرافی حمید صفت

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (حمید صفت) در رسانه پروا موزیک با ما همراه باشید




متن بیوگرافی حمید صفت

حمید صفت متولد 18 مرداد 1372 در تهران (خواننده) است. نام اصلی اش حمیدرضا امیری صفت می باشد. در یک خانواده هنری در محله شمس آباد تهران بدنیا آمده، خواهرش کارگردان و بیشتر ویدیو کلیپ ها رو با راهنمایی او می سازد. برادرش هم در آمریکا زندگی می کند. دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند پسر شود.

بیوگرافی حمید صفت

فعالیت خود را از دوران راهنمایی به همراه پسر دایی اش علی رهرو با ساخت موزیک رپ زیرزمینی شروع کرد، الگویش را افرادی مثل امینم و فیفتی سنت معرفی می کند. اولین آهنگش موزیکی بنام خیابانی ها بود، می گوید سبک رپ بیشتر به روحیه زندگی ام میخورد و بهتر میتونستم خودمو تخلیه کنم.

بیوگرافی حمید صفت

لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بود اما بعدها ترجیح داد همون اسم و فامیلی اش باشد، او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو بنا نهاد و شروع به ساخت آهنگ های گروهی کرد. صدای او بیشتر با یک کار دو صدایی بنام بخشش با همکاری او و امیرعباس گلاب شنیده شده و با آهنگ چ بصورت مستقل به اوج رسید. به بازیگری و کارگردانی علاقه دارد، تمایل دارد یک فیلم کوتاه بسازد و فعالیتی هم در حوزه طراحی لباس دارد.

بیوگرافی حمید صفت

هر روز زیر نظر مربی به طور جدی تمرین می کند البته به همه ورزش ها علاقه دارد ولی در حال حاضر بدنسازی و فوتبال را بیشتر دنبال می کند.

بیوگرافی حمید صفت

پدر و مادر حمید صفت در زمان کودکی او جدا شدند، در سال 1384 وقتی 12 ساله بود مادرش برای بار دوم با مردی بنام هوشنگ ازدواج کرد و مدتی در آلمان زندگی می کرد. در 22 مرداد 96 حمید صفت ناپدری اش رو در جریان یک دعوای خانوادگی به قتل رساند، او گفته بود ناپدری اش مادرش را کتک می زد برای همین او کنترل خود را از دست داده است. او ساعاتی بعد از مرگ ناپدری در بیمارستان خود را به کلانتری معرفی کرد و به مدت یکسال در زندان رجایی شهر بازداشت بود. در خرداد 97 اعلام شد یک تیم 7 نفره پزشکی قانونی اعلام کرده است 50 درصد علت مرگ مقتول مربوط به بیماری قبلی او بوده است، به این ترتیب حمید صفت با وثیقه 500 میلیون تومانی موقتا از زندان آزاد شد تا با ادامه دادرسی رای نهایی صادر شود.

بیوگرافی حمید صفت

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 44
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.