دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی رضا شیری + دانلود آهنگ های رضا شیری - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی رضا شیری

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : چهارشنبه 29 می 2019

بیوگرافی رضا شیری

بیوگرافی رضا شیری

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (رضا شیری) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

رضا شیری




متن بیوگرافی رضا شیری

رضا شیری متولد 22 تیر 1362 در تهران(خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا) است. اصالتا از تورک زبان های اردبیل می باشد. او سالهاست ازدواج کرده و یک پسر 14 ساله و یک دختر 7 ساله دارد. پدرش مرتضی شیری از قهرمانان دو دوره بوکس ایران و دارنده طلای آسیا است که اولین نفر بعد از انقلاب 57 بود که مجوز حضور در المپیک را گرفت. رضا در یک خانواده 6 نفری به دنیا آمد و سه خواهر دارد، هر سه خواهر او ناشنوا هستند، یکی از خواهرانش بنام مونا از قهرمانان المپیکی تکواندو معلولین است. فارغ التحصیل فوق دیپلم معماری است، سالها به دلیل فعالیت زیرزمینی غیر مجاز و ممنوع الکار بود، می گوید نوکر امام حسین است و از امیر تتلو دفاع می کند.

بیوگرافی رضا شیری

از همان دوران کودکی در بین خانواده خواندن رو شروع کرد و کم کم در هئیت های مذهبی نیز نوحه خوانی کرد شب ها با صدای قرآن خواندن عبدالباسط به خواب می رفت و در 15 سالگی نفر اول قرائت با صوت قرآن در کشور شد.

بیوگرافی رضا شیری

فعالیت خود را از اوایل دهه 80 در موسیقی شروع کرد ولی نداشتن تجربه کافی و انتشار آهنگ و ویدیو در شبکه های ماهواری باعث شد مدت ها ممنوع الکاری شود. به صورت حرفه ای با مسعود جهانی در استودیوی شخصی اش فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد، آهنگ من کجای زندگیتم اولین نام آهنگ او بود که بصورت حرفه ای عرضه شد.

بیوگرافی رضا شیری

او یکی از دوستان صمیمی مرحوم مرتضی پاشایی بود که یک ماه قبل از فوت در استودیوی رضا با هم خواندند و از آینده حرف زدند، اما دوست ندارد از نام مرتضی استفاده کند. می گوید خیلی ها از نام آن مرحوم به منفعت مالی و دیده شدن رسیدند.

بیوگرافی رضا شیری

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 45
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.