دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی رحیم شهریاری - دانلود آهنگ های رحیم شهریاری - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی رحیم شهریاری

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : پنج‌شنبه 13 سپتامبر 2018

بیوگرافی رحیم شهریاری

بیوگرافی رحیم شهریاری

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (رحیم شهریاری) در رسانه پروا موزیک با ما همراه باشید




متن بیوگرافی رحیم شهریاری

رحیم شهریاری متولد 1 اسفند 1349 در تبریز (خواننده) است. پدربزرگ او از جمهوری آذربایجان و از عاشق های موسیقی آذری بوده و بعد از مدتی به ایران مهاجرت کرده. برادر کوچکش در ترکمنستان کلارینت می نوازد و برادر بزرگش هم صدای خوبی دارد. فارغ التحصیل دانشگاه تبریز است، در محله شنب غازان تبريز چشم به جهان گشود، او مشهورترین خواننده تورک زبان است، در سال های اخیر کنسرت های پر حاشیه ای داشته است. همزمان با تحصیل در دانشگاه نزد یوسف عظیم زاده، ساز قارمون را فرا گرفت و از استادان جمهوری آذربایجان بهره فراوانی جست.

بیوگرافی رحیم شهریاری

سال 1373 خدمت سربازی را می گذراندم و زمانیکه که به مرخصی آمدم ترانه ای را نوشتم و تنظیم کردم که اسم آن را “آنا” (مادر) گذاشتم و به صورت آزمایشی آن را به صدا و سیما دادم که از من خواستند به صدا و سیما بروم و این قطعه را با صدای خودم بخوانم در نهایت رضا رضوی این قطعه را تنظیم کرد و سپس آن را ضبط کردیم که بارها از صدا و سیما و رادیو پخش شد. این قطعه اولین اثر باکلام من بود ، الان هم بعد از 19 سال در کنسرت ها بیشترین طرفدار را دارد و همه مشتاق هستند که این قطعه خوانده شود.بیوگرافی رحیم شهریاری

در حالیکه ۲۴ سال بیشتر نداشت آلبوم او با نام «گَلمدین» در حوزه موسیقی آذربایجانی آن زمان غوغا کرد از آن سال تاکنون به طور متوسط هر سال یک آلبوم ساخته است. بیشترین آلبوم بین خواننده‌ های پاپ با 17 آلبوم در دست اوست.

بیوگرافی رحیم شهریاری

انتشار چندین کلیپ از کنسرت های رحیم شهریاری و رفتار ناشایست او در برخورد با جوانان تورک زبان باعث آزاردگی مردم شد همین امر باعث شد کنسرت های وی برای مدتی توسط تورک زبانان تحریم شود. مردم از این دست اقدامات او بعنوان توهین رحیم شهریاری یاد می کنند.

بیوگرافی رحیم شهریاری

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 44
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.