دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی فرزاد فرزین - دانلود آهنگ های فرزاد فرزین - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی فرزاد فرزین

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : چهارشنبه 13 فوریه 2019

بیوگرافی فرزاد فرزین

بیوگرافی فرزاد فرزین

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (فرزاد فرزین) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

فرزاد فرزین




متن بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران (خواننده و بازیگر) است. پدرش مشاور وزیر سابق راه و ترابری و مادرش از کارمندان ثبت احوال بود که سابقه ریاست هم دارد، فرزاد تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیلوفر دارد. فرزاد فرزین در سال 1390 وقتی 30 ساله بود با خانم شیوا کاکاخانی ازدواج کرد. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

بیوگرافی فرزاد فرزین

در نهایت برای ورود حرفه ای برای این عرصه کلاس سلفژ را بصورت خیلی فشرده زیر نظر سروش عازمی (نوازنده ویولن در ارکستر ملی) گذراند. فرزین بصورت مبتدی از سال 1376 که 16 سالگی بود وارد موسیقی جدی شد تا اینکه بصورت حرفه ای از سال 1380 وقتی 20 ساله بود وارد گروه موسیقی کروز شد. در این گروه تا مدتی بعنوان آهنگساز حضور داشت تا اینکه بعد از جدایی مشغول فعالیت مستقل شد و در نهایت سال 1383 آلبوم شراره را منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

بیوگرافی فرزاد فرزین

اولین بار در سال 1385 که 25 ساله بود در فیلمی بنام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده در نقش یک خواننده بازیگری را تجربه کرد. بعد از چند تجربه در تله فیلم های مختلف، با حضور در سریال عاشقانه سال 95 به کارگردانی منوچهر هادی در دو نقش، استعداد خود را به نمایش گذاشت و در سال 98 نیز در سریال مانکن حضور موفقی را تجربه کرد.

بیوگرافی فرزاد فرزین

از سال 84 تا 87 ممنوع الکار بوده.آخرین ترانه ای که گفته است مربوط به سال 1387 در آلبوم شوک بود. برای لباس هایش یک خیاط دارد که خودش طرح می‌ دهد. مدیر برنامه‌ اش معتقد است که گران‌ ترین خواننده ایران است. اصولا اهل کتاب نیست و بیشتر مجله و روزنامه می خواند.به سفر خارجی علاقه مند است و دوست دارد به خیلی از مکان ها سفر کند از جمله آسیای شرقی و به ویژه چین و همینطور به اروپا و آمریکا را خیلی دوست دارد.

بیوگرافی فرزاد فرزین

فوتبال را دوست دارد، پرسپوليسی است و الان طرفدار بارسلونا است ولی قبلا تیم رئال مادرید رو دوست داشته. برای اینکه زبان خارجی اش تقویت شود بیشتر وقتش به دیدن سریال های روز دنیا می گذرد.

بیوگرافی فرزاد فرزین

ماشین لکسوز مشکی دارد / عطر محبوب channel / گل مورد علاقه : رز و یاس / خواننده مورد علاقه ایرانی : فریدون فروغی / خواننده مورد علاقه خارجی : مایکل جکسون / رنگ مورد علاقه : قرمز، سفید، خاکستری / قبلا تکواندو کار بوده و الان بدنسازی کار میکند / عاشق هديه دادن است / در بین حيوانات به سگ علاقه دارد / عاشق لواشک است / صداي استاد شجريان را مي پسندد / بهار را دوست دارد / غذای مورد علاقه : شیشلیک / میوه مورد علاقه : آناناس / چیپس رو بیشتر از تخمه دوس داره.

بیوگرافی فرزاد فرزین

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 40
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.