دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی امین بانی خواننده + داستان زندگی و بیماری - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی امین بانی

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : پنج‌شنبه 7 فوریه 2019

بیوگرافی امین بانی

بیوگرافی امین بانی

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (امین بانی) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

امین بانی




متن بیوگرافی امین بانی

امین بانی متولد 16 دی 1362 در اصفهان (خواننده) است. امین بانی در یک خانواده 5 نفری به دنیا آمده است. یک خواهر متولد سال 61 و یک برادر متولد سال 52 دارد. او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی امین بانی

امین بانی خواهرزاده استاد کریم سماوی از خوانندگان قدیمی ایرانی می باشد. امین بانی اهل و بهنام بانی هیچ نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند.

بیوگرافی امین بانی

با یک کلیپ کوتاه موبایلی به شهرت رسید اما تا مدت ها فکر می کردند افغانی است ولی حالا در اوج می درخشد. او تاکنون هیچ کلاس آواز و موسیقی نرفته است. او در سال 93 با استاد علیرضا افکاری آشنا شده است که مدیریت بخش هنری فعالیت اش را برعهده گرفت.

بیوگرافی امین بانی

به کمک دو حامی خود و شرایطی که فراهم شد موزیک اولش بنام پاییز و موزیک دوم بنام ثانیه ها در سال 1394 با استقبال خوبی منتشر شد. موزیک ثانیه ها تیتراژ مسابقه ثانیه ها با اجرای داریوش کاردان از شبکه دوم تلویزیون پخش شد.

بیوگرافی امین بانی

امین بانی مبتلا به بیماری کم خونی تالاسمی ماژور است. در این نوع بیماری بدن دچار کمبود شدید پروتئین بتا در هموگلوبین خون می گردد که برای سلامتی بسیار خطرناک است و فرد مبتلا باید بطور منظم خون دریافت کند. انتقال خون مکرر در طول عمر منجر به تجمع بیش از حد آهن می شود که باید توسط عامل کمک کننده ای بنام Chelator دفع شود تا از مرگ و نارسایی ارگان ها جلوگیری کند. مدتی شایعه سرطان و فوت وی رسانه ای شده بود که همگی شایعه بود.

بیوگرافی امین بانی

امین بانی در سال 97 با قطعه زیبای چه کردی در سریال شهرزاد طوفانی به پا کرد، این آهنگ به شدت دیده شد و محبوبیت و شهرت او بیشتر از قبل شد.

بیوگرافی امین بانی

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 39
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.