دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی حامد محضرنیا - دانلود آهنگ های حامد محضرنیا - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی حامد محضرنیا

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : سه‌شنبه 17 سپتامبر 2019

بیوگرافی حامد محضرنیا

بیوگرافی حامد محضرنیا

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (حامد محضرنیا) در رسانه پروا موزیک با ما همراه باشید




متن بیوگرافی حامد محضرنیا

حامد محضرنیا متولد 29 خرداد 1367 در اصفهان (خواننده) است. فارغ التحصیل لیسانس رشته الکترونیک از دانشگاه نجف آباد اصفهان می باشد ، پدرش مازندرانی و مادرش تهرانی است، فقط یک برادر بزرگتر دارد. در یک خانواده ۴ نفری به دنیا آمده. پدرش مهندس الکترونیک و مادرش خانه دار است. برادر بزرگش دکترای هوش مصنوعی دارد، اصالتا مازندرانی است متولد و بزرگ شده ی اصفهان است. حامد محضرنیا مجرد است ولی می گوید عاشق شده ام. او رکوردار خواننده تیتراژ در تلویزیون است.

بیوگرافی حامد محضرنیا

تودوران کودکی علاقه شدیدی به چند خواننده موسیقی پاپ داشتم و برای تهیه آلبوم اون ها روزشماری میکردم تا اینجا که خودم دوتا آهنگ هم با دوستانم ساختم و به خاطر اینکه تو تیم نوجوانان ذوب آهن اصفهان هم مدتی بازی میکردم و علاقه خاصی به این تیم داشتم یه آهنگ براشون ساختم و به عنوان هدیه تقدیم کردم و مورد استقبال مسوولین این تیم قرار گرفت. بعد از قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی در ورزشگاه اصفهان و تو جمعیت نزدیک به ۲۰۰۰۰ نفر این آهنگ پخش شد و مورد حمایت و تایید قرار گرفت و اون لحظه متوجه شدم که میشه به صورت حرفه ای هم این علاقه رو دنبال کرد و نقطه شروع خوبی برام بود و هنوزم تو بازی های ورزشگاه فولاد شهر این آهنگ پخش میشه و انرژی خوبی از این اتفاق گرفتم. اولین سرود رسمی باشگاه ذوب آهن را من خوانده ام، من برای تیم های متین ورامین و همچنین تیم ملی والیبال سرود رسمی خوانده ام و همچنین باید برای اولین بار از طریق رسانه شما اعلام کنم که سرود رسمی تیم ملی تکواندو هم توسط من اجرا شد.

بیوگرافی حامد محضرنیا

یک روز در صفحه ی فیس بوک متوجه شدم مریم حیدرزاده عزیز مرا به جمع دوستانش اضافه کرده است. برایم جالب بود. به ایشان پیام دادم که آیا شما خود خانم حیدرزده هستید ؟ جواب دادند که خواهرشان یعنی مدیر برنامه هایشان هستند. وقتی گفتند که مریم حیدرزاده از کار تو دنیامی خیلی خوشش آمده است برایم جالب بود و این شد که برای تشکر با ایشان تماس گرفتم و بعد از آشنایی به ایشان سفارش یک کاری را دادم که نتیجه این همکاری قطعه شانس شد.

بیوگرافی حامد محضرنیا

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 44
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.