دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی حامد همایون - دانلود آهنگ های حامد همایون - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی حامد همایون

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : یکشنبه 17 می 2020

بیوگرافی حامد همایون

بیوگرافی حامد همایون

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (حامد همایون) در رسانه پروا موزیک با ما همراه باشید




متن بیوگرافی حامد همایون

حامد همایون متولد 19 بهمن 1361 در شیراز (خواننده) است. فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی آبیاری زه کشی از دانشگاه سراسری شیراز است، مادرش معلم بود و پدرم بازنشسته بانک ملی است.

بیوگرافی حامد همایون

او در برنامه خندوانه اعلام کرد مجرد است و قول داد ظرف مدت یکسال آینده وارد زندگی مشترک شود و بزودی ازدواج کند، او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ا ی گفت : بله در سن 18 سالگی برای اولین بار عاشق شدم

بیوگرافی حامد همایون

اولین آلبوم حامد همایون دوباره عشق نام دارد که در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد، این آلبوم هجده آهنگ دارد که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید و شنیده نشده نیز داشت.

بیوگرافی حامد همایون

من بسیاری از کارهای خوانندگان موسیقی ایران را دوست دارم اما هیچ وقت هیچ خواننده ایرانی خواننده مورد علاقه ام نبوده، اسطوره آواز من سلین دیون بود و همیشه کارهای ایشان را دنبال می کردم. همچنین کریس دی برگ را به واسطه آواز نرم و راحتی که همیشه می خواند خیلی دوست داشتم و سعی می کردم متن ترانه هایش را بنویسم و ترجمه کنم و یاد بگیرم.

بیوگرافی حامد همایون

حامد همایون در 26 دی ماه 1395  بعنوان سفیر مبارزه با سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شد او بصورت داوطلب نیز در دعوت های موسسه خیریه محک اجرا می کند.

بیوگرافی حامد همایون

من پرسپولیسی هستم اما این تیم را به خاطر پرسپولیسی که مهدوی کیا و علی دایی و علی کریمی در آن بازی می کردند دوست دارم. به نظرم آن تیم بهترین تیم تاریخ پرسپولیس بود.

بیوگرافی حامد همایون

ما روزی که خواستیم حامد همایون را به عنوان یک خواننده معرفی کنیم فکر کردیم که چه کاری انجام دهیم تا یک چیز جدیدی داشته باشد، من و سامان این لحن را ساختیم که برگرفته از اصیل‌ترین و کهن‌ ترین لحن فارسی در متون قدیمی است و ما خودمان نامش را لحن شاهنامه‌ ای گذاشته‌‌ایم. اگر دقت کرده باشید نقالان هم همینطور شاهنامه را می‌ خوانند.

بیوگرافی حامد همایون

حامد همایون خواننده پاپ کشور اردیبهشت ماه 96 حنجره خود را بیمه کرد. پیش از او، سالار عقیلی حنجره خود را تا سقف 500 میلیون تومان خسارت بیمه کرده بود !

بیوگرافی حامد همایون

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 45
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.