دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی حمید هیراد - دانلود آهنگ های حمید هیراد - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی حمید هیراد

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : شنبه 5 سپتامبر 2020

بیوگرافی حمید هیراد

بیوگرافی حمید هیراد

 جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (حمید هیراد) در رسانه پروا موزیک با ما همراه باشید




متن بیوگرافی حمید هیراد

حمید هیراد متولد 1 بهمن 1370 در چابکسر(خواننده) است. در روستای مُلک میان از توابع بخش چابکسر شهرستان رودسر گیلان می باشد و نام اصلی اش حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد می باشد. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تاسیسات صنعتی می باشد که فعالیت خود را با شعر و ترانه سرایی شروع کرد و حالا خواننده است. حمید هیراد در سال 1391 وقتی 21 ساله بود عاشق شد اما کسی که دوستش داشت در حادثه ای فوت کرد و این عشق به فرجام نرسید.

بیوگرافی حمید هیراد

اما بصورت جدی فعالیت خود را از سال 85 وقتی 15 ساله بود با شعرسرایی شروع کرد و خیلی زود این علاقه سمت ترانه سرایی و علاقه به خوانندگی رفت. بعد از ترانه سرایی در اولین گام برای پرورش صدا به کلاس های موسیقی سنتی رفت و با چند کار نیمه حرفه ای استعداد خوب را محک زد اما شنیده نشد.

بیوگرافی حمید هیراد

بعد از چند وقت از آغاز فعالیت از طریق آشنایی یکی از آهنگ هایش را به حسن اردستانی مدیر شرکت آوازی نو ارسال کرد که نظر آنها را برای همکاری متقاعد کرد. به این ترتیب او سال 1394 وقتی 24 ساله بود وارد این شرکت شد و تا یکسال روی نام هنری، استایل و نوع سبک کاری جدیدش کار شد. اولین تجربه اش در 15 اسفند همکاری با گروه پازل بند که آنها نیز جزو هنرمندان شرکت آوازی نو بودند با استقبال خود توسط مردم مواجه شد. اما بصورت جدی اولین آهنگ مستقل وی بنام مستم کن در اردیبهشت سال 96 وارد بازار شد و دو ماه بعد با آهنگ دلارام در همکاری دوباره به پازل بند به شهرت رسید. هیراد بعد از انتشار چندین قطعه تک آهنگ حسابی مشهور شد تا اینکه 1 اردیبهشت 1397 اولین کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار کرد.

بیوگرافی حمید هیراد

یکی از روزهای سخت این خواننده اتهام سرقت ادبی بود، در 8 فروردین 97 چهل نفر از شاعران و ترانه سرایان بیانیه ای علیه سرقت های ادبی متعدد او انتشار دادند. چند ماه بعد در مرداد 97 انتشار ویدیوی از کنسرت او نشان داد آقای خواننده پلی بک کرده و زنده نمی خواند، که همین عوامل خیلی زود او را از صحنه کمرنگ کرد.

بیوگرافی حمید هیراد

در اسفند 98 خبری ابتلای حمید هیراد به سرطان خون دل جامعه هنری را به شدت فشرده کرد او بیش از یکسال است که درگیر شیمی درمانی می باشد.

بیوگرافی حمید هیراد

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 1 - در انتظار بررسی : 39
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

administrator
Alireza
یکشنبه , 13 ژوئن 2021
پاسخ

فوق العاده بود ممنونم