دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی ریکادو (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) + دانلود آهنگ های ریکادو

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی ریکادو (مصطفی و مجتبی بلال حبشی)

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : پنج‌شنبه 2 می 2019

بیوگرافی ریکادو (مصطفی و مجتبی بلال حبشی)

بیوگرافی ریکادو

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (ریکادو (مصطفی و مجتبی بلال حبشی)) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

ریکادو




متن بیوگرافی ریکادو (مصطفی و مجتبی بلال حبشی)

ریکادو (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) دوقلوهای متولد 5 مرداد 1374 در تنکابن مازندران و بزرگ شده شهر عباس آباد هستند. این دو برادر هنوز ازدواج نکرده و مجردند.

با سریال پایتخت (رحمان و رحیم) به شهرت رسیدند. این دو علاوه بر بازیگری، خواننده نیز هستند.

بیوگرافی ریکادو

این دو برادر قبل از بازیگری بعنوان موزیسین فعالیت خود را شروع کردن و با ساز تخصصیشون گیتار فعالیت های حرفه ای دارند و یک گروه دونفره بنام ریکادو تشکیل دادند.

بیوگرافی ریکادو

همه چیز از سریال شاهگوش از سال 1392 شروع شد. زمان تصویربرداری می رفتیم سر صحنه کار را از نزدیک ببینیم، آقای محسن تنابنده ما را دید و برای سریال پایتخت به کارگردان، سیروس مقدم معرفی کرد. با نقش رحمان و رحیم در فصل سوم پایتخت در نوروز 93 جلوی دوربین آمدند و قرار بود بعنوان مهمان چند قسمت حضور داشتند باشند. اما خوب کار کردند و فصل چهارم، پنجم و شش هم بازی کردند.

پدر و مادرمان اول موافق نبودند بازیگر شویم، شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند و اجازه نمی دادند کار کنیم. ولی وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند.

بیوگرافی ریکادو

بعد از چند سکانسی بازی در سریال پایتخت صدایشان مورد توجه قرار گرفت و مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی آنها را نیز مورد حمایت قرار داد. هنوز هم زیر نظر ایشان فعالیت هنری خود را ادامه می دهند. علاوه بر آن محمدرضا علیمردانی در زمینه صدا خیلی به این دو خواننده کمک کرد.

بیوگرافی ریکادو

مجتبی و مصطفی سال 95 سربازی خود را در وزارت دفاع و در سازمان جغرافیای تهران سپری کردند. یکی از استایل های مشخص این دو برادر شکل موهایشان است که می گویند طبیعی است و از 13 – 14 سالگی همین طور فر بود.

بیوگرافی ریکادو

خواننده مورد علاقه دو برادر : محسن یگانه و محسن چاوشی است و میگویند که سیر صعودی و باهوشی آقای یگانه و توانایی اش در ساز زدن خیلی بالاست.

بیوگرافی ریکادو

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 39
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.