دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی محسن لرستانی و همسرش + علت اصلی دستگیری - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی محسن لرستانی

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : سه‌شنبه 29 ژانویه 2019

بیوگرافی محسن لرستانی

بیوگرافی محسن لرستانی

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (محسن لرستانی) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

محسن لرستانی




متن بیوگرافی محسن لرستانی

محسن لرستانی متولد 1358 در کرمانشاه (خواننده) است. در محله باغ ابریشم کرمانشاه بدنیا آمده است. نام اصلی این خواننده محسن پورمست می باشد که بنا به دلایلی گفته نشده فامیلی خود را تغییر داده است و حالا با نام لرستانی مشهور می باشد. محسن لرستانی که قدم در 41 سالگی گذاشته است، هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او از اسفند 97 دستگیر و محکوم به فساد فی‌ الارض شده است.

بیوگرافی محسن لرستانی

محسن در این سالها با حمایت برادر بزرگترش رضا که او نیز سالها در کرمانشاه خوانندگی می کرد پا به این عرصه گذاشت.

بیوگرافی محسن لرستانی

چهره محبوب هنری در بین مردمان کرد و لر که بیشتر در عروسی ها می خواند و گهگاهی در مناسب های فرهنگی و خاص نیز حضور چشم گیری دارد. در سال 1386 در 28 سالگی دو آهنگ زندان و غربت را منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت. کم کم با انتشار آهنگ چون: بچه ننه، بچه سوسول، بچه قرتی، آهنگ شاهزاده و گدا به یک خواننده صاحب نام در کرمانشاه و منطقه تبدیل شد. آقای لرستانی در ساخت و انتشار ویدیو کلیپ نیز فعالیت داشته است و چندین موزیک ویدیو او از شبکه های ماهواره ای پخش شده و می شود.

بیوگرافی محسن لرستانی

استاد لرستانی علاوه در خوانندگی در عروسی ها به زبان کردی و لری در ایام محرم نیز بعنوان مداح حضور دارد و در دسته جات مدیحه سرایی می کند. انتشار برخی کلیپ ها نشان می دهد آقای لرستانی در یک مهمانی با حضور وحید مرادی (گنده لات مشهوری که به قتل رسید) برنامه اجرا کرده است.

بیوگرافی محسن لرستانی

سید کاظم حسینی وکیل محسن لرستانی اعلام کرد موکلش اسفند 1397 در منزل مادری اش در سعادت آباد دستگیر و تا الان در زندان می باشد. پرونده او بخاطر شکایت مدعی العموم و با صدور کیفر خواست اتهام فساد فی الارض به شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی ارسال شده است. کاظم حسینی وکیل دادگستری می گوید :محسن لرستانی خواننده، متهم به ایجاد یک گروه اینستاگرام ویژه افراد تراجنسی شده است به همین دلیل با اتهام فسااد فی الارض روبروست. این وکیل می گوید : متهمین اصلی پرونده نظامی هستند و اتهام های مطرح شده درباره آقای لرستانی شائبه پرستوهای ترنس را تداعی می نمایند. عبارت پرستو در ماه‌ های اخیر درباره کسانی رایج شده که از طریق رابطه جنسی افراد را در دام دستگاه‌ های اطلاعاتی و امنیتی می‌ اندازند.

بیوگرافی محسن لرستانی

از 12 بهمن 98 دادگاه رسیدگی به فساد این خواننده برگزار خواهد شد. ماده 286 قانون مجازات اسلامی حکم افساد فی الارض اعدام می باشد اما تبصره هم دارد که می توان به حبس تعزیزی درجه پنج یا شش نیز محکوم کند.

بیوگرافی محسن لرستانی

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 1 - در انتظار بررسی : 44
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

administrator
میترا
یکشنبه , 19 جولای 2020
پاسخ

خیلی خلاصه و عالی بود ممنون از شما