دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی + دانلود آهنگ های محمدرضا علیمردانی - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : جمعه 7 آوریل 2017

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (محمدرضا علیمردانی) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

محمدرضا علیمردانی




متن بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی متولد 11 خرداد 1355 در تهران (بازیگر، صداپیشه و خواننده) است. فرزند اول یک خانواده 8 نفری با 4 تا خواهر و یک برادر می باشد. در 16 سالگی عاشق شده است. در دوران دانشجویی با همسرش که روان‌ شناسی می‌ خواند آشنا شده است. شش هفت ماهی بیشتر آشنایی شان طول نکشید که ازدواج کردند و سال بعدش هم بچه‌ دار شدند دخترش الان پانزده ساله است و هر دو خردادی هستند.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد است صداپیشه انیسمشن دیرین دیرین معرف وی هست، او علاوه بر هنر بازیگری خوانندگی نیز میکند.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

صدای او به خاطر بیماری ارثی لارنژیت ناهنجار بود.

تشخیص بیماری از زبان خودش : من خیلی کوچک بودم که برای دندانم به دندانپزشکی رفته بودم که همان دندانپزشک بیماری من را تشخیص داد و به مادرم گفت : به نظر من تارهای صوتی بچه ایراد اساسی دارد بعد از آن دکتر رفتن‌ های من شروع شد که همه پزشک‌ ها هم می‌ گفتند این یک نقص مادرزاد است و هیچ راه درمانی ندارد.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

کشف تقلید صدای خودش : یک بار پدرم در آشپزخانه آب‌ هویج می‌ گرفت

دیدم می‌توانم صدای دستگاه را تقلید کنم و با خودم گفتم اگر زبان کوچکم را هم بتوانم تکان دهم، صدایش به آن شبیه می‌شود، همین صدا را تمرین می‌کردم و تلاش می‌ کردم با دهانم برای آن بُعد ایجاد کنم که شبیه تر بشود. اینجا بود که گفتم ایول ! هر کسی نمی‌ تواند با سوت صدای جیرجیرک دربیاورد یا با ته حلقش صدای آبمیوه‌ گیری دربیاورد.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

تا ۱۴ سالگی توان حرف زدن نداشته‌ است می گوید : در حالیکه پزشکان از درمان وی نا امید شده بودند، با مطالعه سرگذشت یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌ شود و بعد از یک 5 ماه و 21 روز سکوت مطلق، درمان می‌ شود.

وی در برنامه ماه عسل احسان علیخانی، حضور داشته است و بعد از تعریف سرگذشت زندگی و درمان صدایش در آن برنامه با هجوم صدها مورد مشابه برای درمان نزدش مواجه شد : او در این رابطه می گوید : ۶۰ درصد افرادی را که دکتر نا امیدشان کرده بود بهبود دادم، ولی برای ۴۰ درصدشان هم نتوانستم کاری کنم، چون نمی‌ دانستم ماجرای‌ شان از چه قرار است دکترها جواب‌ شان کردند و طفلی‌ ها پیش ما آمدند، اما از اینجا هم جواب نگرفتند. البته من طبابت نمی‌ کنم و فقط تجربیاتم را در اختیار دیگران قرار می‌ دهم.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

قبل از آغاز دهه ۸۰ و در اواخر دهه ۷۰ وارد کارهای صوتی شد. یعنی هم نریشن می‌ گفت، هم جای عروسک حرف می‌ زد و کم ‌کم دوبله را یاد ‌گرفت، کار صدا هم از آغاز دهه ۸۰ شروع شد و ادامه یافت و من این بخش را جدی گرفتم.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

از سال ۹۳ دیرین‌ دیرینی شد، اما قبل از آن انیمیشن‌ های حیات‌ و حش را کار کرده بودیم، در دیرین چطور بوده و مسائل امروز را بیان کنیم، داستان‌ ها از دوران انسان نخستین شروع شد و با کسب تجربیات کاراکترها تغییر کرد تا به تعدادی شخصیت ثابت رسیدیم. همه دیرین‌ دیرین را خودم می‌ گویم و علی درخشی هم شخصیت‌ ها را بر اساس صداهایی که از من می‌ شناسد، خلق می‌ کند.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 1 - در انتظار بررسی : 39
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

administrator
حسین اعظمی
پنج‌شنبه , 16 جولای 2020
پاسخ

خیلی عااالی و مختصررر بود ممنونم