دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی پژمان جمشیدی + دانلود اهنگ ها + فیلم های پژمان جمشیدی - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پژمان جمشیدی

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : پنج‌شنبه 16 می 2019

بیوگرافی پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی 

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (پژمان جمشیدی) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

پژمان جمشیدی




متن بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 20 شهریور 1356 در تهران(فوتبالیست، بازیگر و خواننده) است. او 180 سانتی متر قد دارد. پژمان جمشیدی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. پدرش دبیر بازنشسته درس زیست شناسی دبیرستان و مادر مرحومش معلم دبستان بود یک برادر بزرگتر بنام هومن متولد 53 و یک خواهر بنام مامک متولد 61 است.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران با 110 واحد پاس کرده است که از فوتبال شروع کرد و بعد از بازنشستگی وارد عرصه بازیگری شد. دیپلم رشته سنگ نوردی هم دارد اما آنقدر عاشق فوتبال بود که ورزش های دیگر در کنار فوتبال قرار می گرفت.

جمشیدی در سال 1376 به جوانان باشگاه کشاورز پیوست، سپس به تیم سایپا دعوت شد تا اینکه با درخشش های که داشت به ولفسبورگ آلمان هم دعوت شد. اما بخاطر پیروزی قید حضور در آن تیم را زد و با قرارداد 14 میلیون تومان در سال 1379 وارد تیم پرسپولیس شد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

آشنایی با پیمان قاسم خانی: سال 1381 در مراسمی با خانم بهاره رهنما آشنا شدم و همیشه دوست داشتم پیمان همسر سابقش را ببینم چند مصاحبه از او خواندم و به نظرم آدم جذابی آمد.خانم رهنما گفت شوهرم پرسپولیسی است و یک شب شام من را به منزل شان دعوت کرد من و پیمان خیلی دوست شدیم و با هم به فوتبال می رفتیم. زمانی که بازی می‌ کردم وقتی به سوپرمارکت می‌ رفتم فروشنده اصلا نمی‌ گذاشت دست به هیچ چیزی بزنم و خودش همه چیز را می‌ آورد. اما وقتی فوتبالم تمام شد دیگر به من محل نمی‌ گذاشت و خودم باید همه چیز را بر می‌ داشتم و از این دست موارد تا دلتون بخواد داشتم. اینها را به پیمان قاسم‌ خانی تعریف می کردم که او می‌ گفت از اینها یک خط بنویس، تا اینکه یک روز طرحش را نوشت و سال 92 با اصرار او خودم هم بازی کردم.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

بعد از سریال پژمان سال 1393 با فیلم آتش بس 2 اولین تجربه سینمایی را بدست آورد تا اینکه با هشتمین تجربه خود سال 96 نامزد نقش مکمل سیمرغ فجر شد. جمشیدی در سال 98 با حضور در 5 فیلم سینمایی به یکی از بازیگران پرفروش سال بدل شد که در مجموع فیلم هایش 62/8 میلیارد در گیشه فروش داشت.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 43
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.