دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

​آخرین خبرها از وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان - اخبار هنرمندان

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

​آخرین خبرها از وضعیت جسمانی اسطوره‌ی آوازِ ایران

«محمدرضا شجریان»‌ به علتِ آزمایش‌های دوره‌ای بستری بودند

     ​آخرین خبرها از وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

جهت مطالعه ی ادامه ی خبر به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.




متن ​آخرین خبرها از وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

«محمدرضا شجریان» در حالی چند روزِ گذشته در بخشِ مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستانِ جم بستری بود که رییس کل نظام پزشکی برای انجامِ اقداماتِ لازم برای او اعلام آمادگی کرد.

«محمدرضا ظفرقندی» دلیلِ بستری شدنِ او را تعبیه‌ی راه عروقی برای دارورسانی راحت‌تر بیان کرد. از آن طرف یک مقامِ نزدیک به اسطوره‌ی آواز، در این باره به «موسیقی ما» گفت: «ایشان هر چند وقت یک بار برای چکاپ باید چند روزی در بیمارستان بستری شوند و یکی- دو روزی نیز تحت نظر باشند تا وسایلی که برای دارورسانی ایشان تعبیه شده است،‌ دچار عفونت نشود.»

​آخرین خبرها از وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

در این میان رییس بیمارستانِ جم نیز در گفت‌وگویی حالِ عمومی ایشان را مثبت ارزیابی کرد. از آن طرف روز گذشته «داوود گنجه‌ای» (نوازنده و عضو شورای عالی خانه موسیقی ایران) از ایشان عیادت کرد و دلیلِ حضورِ او در بیمارستانِ جم را دوستی نزدیکِ استاد آواز با ایشان اعلام کرد.

​آخرین خبرها از وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

همچنین «حسن عباسی» (پزشک هماهنگ کننده‌ی تیم پزشکی استاد شجریان) دراین باره بیان کرده است: «خسروی آواز ایران به دلیل انجام آزمایش‌های دوره‌ای به بیمارستان آمده‌اند و از آنجا که رفت‌وآمد برای ایشان سخت است؛ ما ایشان را بستری کردیم. هم اکنون نیز شرایط‌شان پایدار است و از آنجا که بخشِ سی‌سی‌یو ایزوله است، ترجیح دادیم که ایشان در این بخش باشند.»‌

​آخرین خبرها از وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

نوروزِ سال 95 بود که استاد آوازخوان، چند دقیقه‌ای بعد از تحویل سال نو رو به دوربین نشست و با چشمانی پرامید درباره‌ی بیماری‌اش –سرطان- گفت: «من با یک میهمان 15 ساله‌ای سال‌هاست که آشنا هستم و دیگر با هم دوست شده‌ایم و الان هم من به خاطر همان اینجا ایستاده ام. امیدوارم با این میهمان بتوانیم به تفاهم برسیم ان‌شاءالله. به تفاهم که رسیدیم، راه می‌افتم می‌آیم به سراغ شما هم میهنان عزیزم و کارهای هنری‌ام را دنبال خواهم کرد.»

​آخرین خبرها از وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان

منبع: اختصاصی سایت «موسیقی ما»

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 44
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.