دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی سامان خواننده شمعدونی + برگشت سامان به ایران - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سامان

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : دوشنبه 4 فوریه 2019

بیوگرافی سامان

بیوگرافی سامان

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (سامان) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

سامان




متن بیوگرافی سامان

سامان متولد 1346 در تبریز (خواننده) است. نام اصلی اش امیر ارژنگ کاظمی با نام هنری سامان است. سامان خواننده چند سالیست ازدواج کرده و متاهل می باشد. سال ها در کشور ترکیه، کانادا و لس آنجلس زندگی کرد و با آهنگ شمعدونی به شهرت رسید، حالا چند سالیست به ایران بازگشته ولی هنوز مجوز نگرفته است.

بیوگرافی سامان

در سال 1359 وقتی 13 ساله بود بخاطر شرایط حاکم به همراه خانواده به ترکیه مهاجرت کرد و از آنجا خوانندگی را با زبان ترکی شروع کرد. تا مدتی در ترکیه با تشکیل یک گروه موسیقی فعالیت کرد سپس از خانواده جدا شد و به کانادا رفت، آشنایی با یک مدیر کلوب خیلی زود او را به آمریکا کشاند. به این ترتیب فعالیت های خود را آنجا بصورت حرفه ای تر ادامه داد.

بیوگرافی سامان

اولین آلبوم سامان در سال 1371 وقتی 25 ساله بود در لس آنجلس انتشار یافت سپس در سال 1376 آلبوم دوم خود بنام رهایی را منتشر کرد. آلبوم کوچه خاطره ها در سال 1379 و آهنگ شمعدونی با ترانه سرایی مریم حیدرزاده و تنظیم منوچهر چشم آذر او را به اوج شهرت رساند.

بیوگرافی سامان

سامان به همراه خانواده بعد از رایزنی های مختلف از طریق سفارت در سال 1388 بعد از نزدیک به 30 سال دوری از کشور به ایران مهاجرت کرد.

او خیلی زود در دولت محمود احمدی نژاد در 30 اسفند 1391 مجوز برگزاری کنسرت در جزیره کیش را بدست آورد اما در این برنامه فقط آهنگ های جدید خود را خواند. او در پاسخ به هواداران حاضر در سالن گفت بخاطر خط مشی تعیین شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی تواند ترانه های قدیمی را بخواند.

بیوگرافی سامان

سامان که حالا نزدیک 10 سال از آمدنش به ایران می گذرد اما هنوز هم مجوزی برای فعالیت نگرفته و در این مدت نیز پدر و مادرش به رحمت خدا رفته اند.

به گفته خود دو آلبوم دارد که بعد از گرفتن مجوز منتشر خواهد کرد. سامان یکی از معدود خوانندگانی است که آهنگسازی و ملودی تمام کارهایش را خودش انجام می دهد، او حالا هم دوره میکس و مسترینگ یاد میگیرد. ایشان در نواختن پیانو نیز تبحر زیادی دارد.

بیوگرافی سامان

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 39
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.