دانلود آهنگ جدید | پروا موزیک

بیوگرافی بنیامین بهادری - دانلود آهنگ های بنیامین بهادری - پروا موزیک

پروا موزیک تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد و در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است .
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بنیامین بهادری

دسته بندی : بیوگرافی تاریخ : پنج‌شنبه 21 فوریه 2019

بیوگرافی بنیامین بهادری

بیوگرافی بنیامین بهادری

جهت مطالعه بیوگرافی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید در صورت

مشاهده تمامی آهنگ های (بنیامین بهادری) در رسانه پروا موزیک بر روی لینک زیر کلیک کنید

بنیامین بهادری




متن بیوگرافی بنیامین بهادری

بنیامین بهادری متولد 18 شهریور 1361 در تهران، (خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر) است. او در محله جیحون تهران از یک خانواده کلیمی متولد شد. یک خواهر و سه برادر بزرگتر از خود دارد، پدر کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار است و آخرین مقطع تحصیلی اش دیپلمه رشته انسانی می باشد.از مداحی شروع کرده است.خواب را خیلی دوست دارد و زیاد می‌ خوابد.

بیوگرافی بنیامین بهادری

قرار بر این بود که نام بنیامین بعنوان اسم شناسنامه ای ثبت شود اما به هر دلیلی توسط ثبت احوال قبول نشد و پدرش اسم وحید را برایش انتخاب کرد.

بیوگرافی بنیامین بهادری

به دلیل نمره‌ ی زیاد چشمانش و معافیت از سربازی تصمیم گرفت از تحصیلات دانشگاهی انصراف دهد و آخرین مدرک تحصیلی‌ اش دیپلم باشد.

بیوگرافی بنیامین بهادری

در سال 1381 اولین کار حرفه ای خود را بنام گل های رنگین کمان ساخت. این آهنگ با صدای عروسکی بنام چرا پر فروشترین کار کودک بعد از انقلاب شد.

بیوگرافی بنیامین بهادری

اولین آلبوم رسمی بنیامین، آلبوم 85 نام داشت. این آلبوم بصورت اتفاقی توسط تنظیم کننده آن لو رفت، ترانه دنیا دیگه مثل تو ندارند در این آلبوم شروعی بر شهرت تمام نشدنی بنیامین بود که هنوزم او را با این آهنگ می شناسند.

بیوگرافی بنیامین بهادری

بنیامین بهادری در سال 88 با نسیم حشمتی ازدواج کرد. از سال 1379 با هم آشنا شدند و سال 1388 با هم عقد کردند، این زوج در 9 اردیبهشت 1390 صاحب دختری بنام بارانا شدند. 29 آذر 1392 در حالی که نسیم حشمتی راننده ماتیزی بود که همسرش بنیامین و دخترش نیز در ماشین بودند که در یک لحظه پژو 206 با سرعت 170 کیلومتر از پشت به آنها می زند. سرعت 206 به حدی بالا بود که ماشین ماتیز بعد از سه دور چرخش روی تپه های اتوبان همت پرت می شود، خانم حشمتی بعد از انتقال به بیمارستان بعلت خونریزی داخلی فوت کرد.بنیامین بعد از مرگ همسرش آهنگ یه خونه را به یاد او اجرا کرد.

بیوگرافی بنیامین بهادری

بنیامین 2 سال بعد از مرگ دلخراش همسرش در اواخر اسفند ماه 1394 با شایلی محمودی (بازیگر هندی) ازدواج کرد، مراسم این دو در کشور آمریکا انجام شد. در سال 1395 بنیامین با همسرش شایلی در فیلم سلام بمبئی کنار محمدرضا گلزار بازی کرد، خانواده شایلی محمودی در کشور آمریکا زندگی می کنند.

بیوگرافی بنیامین بهادری

بنیامین و شایلی در 27 مهر 1396 صاحب فرزند پسری بنام بن سان در آمریکا شدند، دومین فرزند این زوج هم 11 آذر 1397 بنام شایمین در ایران به دنیا آمد.

بیوگرافی بنیامین بهادری

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 39
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.